Arkadaşlar ultrasonla kontrollerde herşey normal ama allttan bakıldığı zaman aşırı kasılma yaşıyorum ve kasiklarimda ağrım çok oluyor sizin doktorlariniz nasıl muaneye alıyor sizleri bazıları hamileyken sadece ultrason çok gerekli durumda diğeri diyorlar ama benim doktorum ultrason pek kullanmıyor