Bilgezeynep canm sanırım biz 23 24 25 26 haftalıklar hep aynı şikayet var.bende böyle bir post açtım herkeZde benZer oluyor.bende 2 hafta önce gittim bu şikayetle doktora sadece öylesine yani kasık agrısı var bebegin tekmeleri kasıklardaydı hemde bebeğimi görmeye bana demez mi bebek baya aşagıda asla ayaga kalkma çok erken falan gözümü okadar korkuttuki pruloton iğne falan verdi.hani şimdi bakıyorum ben boşuna Bukadar korkutmuş sanki.herkez benim gibi hani.