Kızlar günaydın
6 bucuk aylik gebeyim doktor 3 hafta önce falan erken doğum riski yüksek demişti ikiz hamileydim çünkü birine karnımdan iğneyle sonlandırdılar 3 4 gün önce günde 2 3 defa olan kasılmaların şuan nerdeyse 20 dk da bir olmaya başladı bulantı ve kusmam da var erkenden doğum yapmaktan korkuyorum siz ne diyorsunuz kızlar bu durum için