Matmazell doktordan sonra evde sancilarim 5dkya dustu siddetliydi. Geri hastaneye geldik doktor catiya bakti malesef yine hic birsey yoktu ne yumusama ne acilma. Sonra nstye baglandim. Nstde kalp atisi yavaslama gorunce hemen oksijene bagladilar beni doktor suyumu patlattı hafif kakasinu yapmaya baslamis bulanikti. Beklemenin anlami yoktu hemen sezeryana alindim iyikide tam doktor cikarinca bebegi kakasini yapmis.