Havvauygun Bugün 37+6 olduk sezeryana alınacağım tansiyonum çok yüksek ve gebelik zehirlenmesi yaşıyorum.Dualarınızı bekliyorum
Minik_Hanim Havvauygun bugün ne çok doğuran var bende bugün spinal sezeryan olucam.. Allah güç kuvvet versin sağlıkla kucağına al inşallah ❤
Hirameryem Bende bugün Allah kısmet ederse doğum yapicam dua edin lütfen bende size ediyorum rabbim evlatlarımıza sagsalim kavuşmayı nasip etsin
Elifburcus Bende dualarınızı bekliyorum kızlar bugün doğuracağım sezeryanla. Sancılarım başlamış normal doğum riskli doktorum acil alacak
Emireelif Rabbim hepinizi tek seferde kurtarsın bebişinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😍😍
Emireelif Bu arada Allah için çocuğu olmuyanlara dua edin olur mu? şimdi ediceginiz dualar kabul olurmuş 😊