HamilebirAyse Dünyamıza hoş geldin bal oğlum. 2 gün önce acil sezeryanla doğum yaptim çok şükür bebeğimde bende iyiyiz. Sezeryan sonrası çabuk toparlanmak için tavsiye verir mısınız anneler ?
SemaAsya HamilebirAyse Hayırlı olsun Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin. Ağustos anneleri tek tek doğuruyor sıra bize (EYLÜL'e) geliyor 😊
Rbidrmz ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜN İNŞALLAH canım ben daha 8 haftalığim ama tebrik etmek istedim 😊💕❤
rukiye-02 Dikiş yerlerine dikkat et enfeksiyon kapmasın çok fazla kendini yormamaya çalış ben henüz doğum yapmadım da ablamdan bildiğim kadarıyla böyle yanında mutlaka yardım eden biri olsun yani