Alttan ilk defa muayene olacaktım kendimi hiç kasmadım acımicak diyip kendimi hep teselli ettim ama Allahım yok böyle bir acı cok kötüydü.. sonra ebe demez mi 3 cm acıklığın var doğum başladı ben şok 😱 apar topar içime bişe yerleştirdi ben ağlıyorum hazır değilim diye sonra epidural takıldı nst ye bağladılar.. açıklığım iyi ilerliyodu sonra suyunu patlatcam dedi beni tekrar o lanet çatala aldı o içime koyduğu şeyi tam yarım saat çıkarmaya çalıştı suyumu patlattı ben kıvranıyorum epidural olduğu halde o içimdeki şeyi bir türlü alamıyo resmen bütün kolunu on kere içime soktu çok kötüydü piskolojim çok bozuldu kendide çok panik oldu terliyo stres yaptı bir türlü çıkmadı.. neyse en sonunda çıkardı ve beni tekrar nst ye bağladı açılmam iyi ilerliyodu ama kalp atışları bir inip bir çıkıyodu doktora haber verdi kordon dolanmış iki kere apar topar beni ameliyata aldılar benim piskolojim yerlerde o kadar acıyı boşuna mı çektim diye.. neyse aldılar ameliyata beni bir titreme tuttu sonra başladılar iki dakka sürmedi oğlum kucağımdaydı ama inanın piskoljim o kadar bozuldu ki kendime gelemiyodum.. keşke baştan sezeryan olsaydım diye diyip duruyodum o ebe beni mahf etti resmen.. dikiş yerim hiç acımıyor kalktım yürüdüm ve iyikide sezeryan oldum diyorum normal doğuramazdım ben en hayırlısı buymuş.. Ansızın gelen canım oğlum İlyas Mert💙