Canım benim de şekerim 170 çıkmıştı.bir müddet baya dikkat ettim ama o zaman da çok hareketliydi.sanırım yeme içmeyle de pek ilgili değil bu hareketler.artık pek dikkat edemiyorum.meyve yediğimde oluyo abartmadan,ne bileyim kakaolu süt içtiğimde oluyo ama hareketleri her zamanki gibi fazla.ben 32.haftadayım ve adalat hapa başladım.kendini çok topluyordu sepsert.bir de baş aşağı diye heralde rahimde konikleşme olmuş doktor dedi.31 mm ye düşmüş rahimağzıda.bakalım bir sonraki kontrolümde görücem nasıl ilerliyor herşey