Ayliiiiin Sancı veya kasılma anında bebek mi rahme baskı yapıyo? çok hareketli olduğu zamanlar kasılmam ve hafif sancım oluyo çünkü ???? Yoksa gerçek sancı fa bebek hareket etmez mi?
Aleyyynavefa Bunu bende merak ediyorum daha bu aksam yasadim ayni seyi ... bilen kisiler yazar umarim
Kfkf Bende bilmiyorum aynısj ama banada şöylr oluyohareket ederken canım cok acıyo ve karnım tas gibi sert 37 deyım ben
Ayliiiiin Benim sadece bebek hareket ettiğinde ağrım oluyo nstde de bebek hareket ettikçe sancı gibi yükseliyo rakamlar ama bariz bi acı duymuyorum hiç. Anlayamadım bu olayı bi :)