Bi iki saattir aşırı bel agrisi ve karnimda sancilar gidip geliyor.midemde bulanti yapiyormama şükür kanamam felan yok sizde de oluyoru normal mi sizce😖😖sizce hastaneye gitmeli miyim.hastane bana 1 saat uzakta😤ayni seyleri yasayanlar varsa normal sayacagim