Simos44 Sultanguler sen o fiyata hepsi içinde olan multivitamin bulabilirsin sağlık Ocak’ları durumu olmayana veriyor ücretsiz diye biliyorum . Zaten folik asit özellikle gebelik öncesi ilk üç ay başlanmalı çok da geç kalmışsın ihmal etme. İlla onu alacaksan folbiol en ucuz folik asit ilacı hem de yüksek doz onu al zaten geç içtiğin için iyi olur sana
Sultanguler Sağlık ocağı var ilaç vermiyoruz dediler doktoruna başvur belge versin belediyeye git dediler yarın ezaneye gidip fiyatı düşük olanı alayım diyorum geç kalmayayım
Simos44 Sultanguler o zaman aynen folbiol dersen verir eczane. Herkes de bişe demiş takma kafana eşinin sorumsuzluğu yapacak bişe yok sanki garibanın çocuk yapmaya hakkı yok gibi. Hallolur inş iş bulur bu süreçte sen o konuda uyar sıkça. Hatta eczaneye durumum çok yok de ya da doktoruna onlar kendilerine gelen deneme vitaminlerini veriyor. Halden anlayan biri verir olmadı
uleKseTop Sultanguler sağlık Ocağı nasıl ilaç vermez ya şükür bizim buradaki sağlık Ocağı decavit d vitamini vs herşeyi veriyor gebeyken ve sürekli telefon edip takip ediyorlar sağlık ocağına gebe olduğunu bildir canım tetanoz aşılarını falan sağlık Ocağı yapıyor bilgin olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaallah
Sultanguler Aman uyarmıyorum vallahi boğazımda nodül oldu ona söylenip sinirlenmekten ben çalışır bulur buluşturur bakarım bebeyime inşallah sorumsuz koca zor Allah düşmanıma vermesin
Ilknur_emin Sultanguler canım markası fark etmiyor demişti benim doktorum benim kullandigim 35 tl folidoce 1 aylık kutu ondan al o zaman ama bu ilaçları sigorta karşılamıyor
Sultanguler Doktora gittim hanımlar folatto daha doğal kanda birikimiyor dedi doktor gebelere bunun kullanımı gerekli dedi sağlık ocağına gittim folik asit yokumuş demir hapı verdi sağlık ocağı demir hapını kullanayım diyorum
Dtgk Sultanguler merhaba adres verirsen bana verilen ama sonra değiştirdiğim destek vitamin haplarını gönderebilirim. (Doktorum değiştiği için başka bir vitamin başladık) folik asit balık yağı falan da var elimde bir aylık haptan üç 4 tane falan kullanmışımdır.
SalihaSomuncu5 Sultanguler ben 7 haftalikken aldim bi folik asit 80 lira verdim. Bir ay kullandim 12de bidaha gittim ikinciye daha vermedi. Bi kutu kullandim sadece. Versede almicaktim bidaha o kadar para veremezdim. Devletin karsiladigi ilaclardan al
Sultanguler D vitamini sipireyi parayla alıdım sağlık ocağı demir hapı var dedi onu alıdım sağlık ocağından rabbim cümlemize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin
Deletedmom2224 Sultanguler folbiol alın aynı içerik onun kadar pahalı değil. Ama bu ilaç yazıldığına göre özele gidiyorsunuz belli ki allahtan özele gitmenize izin vermiş bilemedim 9 ay boyunca bir ton masraf olacak ben en son kullanirken o ilacı 50 liraydı sanırım hani o ksdar cok sey olucak ki 50 lira yanında hiç kalıcak kocanız o zaman ne yapicak acaba . Mutlaka folik asit kullanmalısınız ihmal etmeyin folbiol alın daha ucuz
Gul343 Bende diyarbakırdayım temizliğe gidiyorum denk geldikçe pahalı ilaçlar canım keşke olsa yardım ederdim burda vermiyorlar haklısın ama çalışabilirsen temizlik işi bulsan keşke.