Mom72626 çok şükür bugünleri gösterene . Sağ salim gelir inşallah kuzucuk. Biz 37+5 deyiz ama daha kanala girmemiştir😕 aşağıya inme sık idrara çıkma yok henüz. maalesef yaşadığım ülkede 3 ultrason tek var ve bu son haftalarda inanılmaz endişe duyuyorum suyuydu kilosuydu gelişimiydi kordonuydu kanala indi mi hiç biri hakkında bilgimiz olmuyor 🤦🏼♀️ Bi an önce gelsin istiyorum