Ozgehasan Melinarya normal canm bende 35+3 oldum ama hep göğüs altimda sertlik ve agri hissediyorum hemsirm normal dedi😊
Melinarya Teşekkür ederim miğdem son üç gündür felaket yanıyor bugünde takıp ettım az hareket ettı korkmaya başladım ama içim bi nebzede olsa rahatladı
Ozgehasan Melinarya daha dun hem sağlık ocağı hemde hastane de randevum vardı canım hem doktoruma hemde hemsireme sordum normal dedi Bebek geliştiği ve yeri daraldığı için fazla hareket edemezmis 🙏