Msbem ben normalle yaptigim icin diger dogumu bunu da ayni yapmak istiyorum.sonucta rahimle ilgili olay.vajinoplasti ameliyatini onerdiler bana hangi dktra gittiysem.o da rahmi acip dikme islemi oldugu icin yine normal dogumla cozulebilecegini soylemisti dktr.gitmedigim hastane danismadigim dktr kalmadi.ben o dogumdan sonra resmen bittim.yazli kisli yalin ayak yere basamiyorum hemen soguk aliyorum.denize gidemiyorum akintim yanmam kasintim cok fazla oluyor.bu bebegi en cok istememin sebebi hem belki bi kızım olur diye hemde bu rahatsizligi atlatmam icin.cinsel iliskilerdeki agrilarimi sonrasinda yasadigim streslerimi kanamalarimi saymiyorum bile.hepsi o dogumdan sonra kaldi.Rabbim yuzume bakar da insallah bu dogumda hersey duzelir insallah tek ama tek umudum bu