gmzkyhn Benim işyeri hekimim yazmıştı, aile hekimi de yazar .tanı olarak hamilelik yazmayınca ve ilacı tarihinden önce bitirdiyseniz eczane sıkıntı yaratıyor . Alamazsanız bulantınız çoksa 50lira diye hatırlıyorum ilacı