38+2 haftalık olduk bebeğim hala yukardaymış inmemiş aşağıya dün çatı muayenesi oldum doktorum doğum şekli hakkında şimdi belli olmaz doğum anında karar vericez artık dedi hergün yürüyüş yapıyorum ılık duş falan başka neler yapabilirim açılma olması için 40 haftaya kadar doğmazsa kilolu olursa normal sıkıntı olabilir dedi ama ideal kiloda olursa suni sancı ile normal doğum olur dedi