Merhabalar ben 17. Haftama girdim bugun. Dunden ince kontrole gittigimizde bebegimin kafasi 18. Haftadaydi. Ama oncesinde normal seyrindeydi. Daha da once yine daha onden gidiyordu. Hatta bir ara bebegim komple bir hafta onden gidiyordu. Sonra seyri haftasina geldi. Diyecegim o ki degisiyor degerler. Benim bebegim masallah ben kilo alamAzken gramlar gramlar aliyor kilosu da haftasindan onde 😅 caninizi sikmayin daha erken haftalar. Su azligi icin maalesef bir tavsiyede bulunamiyorum , baslarina gelenler ve doktorunuzun tavsiyesi ile duzene girecektir. Ama siz lutfen icinizi rahat tutun, bebeklerimiz kuvvetli 🙏🏻 sevgiler