Merhaba Hanımlar;
15 haftalık hamileyim geçen hafta bebeğimin yüksek ense kalınlığından dolayı nifty(nıpt)testi yaptırdım.Yarın sonucun çıkmasını bekliyoruz.Bu gece dualarınızın bir köşesinde bebeğimle ben de olursam ömür boyu duacınız olurum.Allah herkesin evladını bağışlasın🙏🏻