Gebeliğimin son günlerindeyim. Doktorum heran bebek gelebilir dedi. Geçen haftalarda bebeğim gelmek istedi ama ilaçlarla tuttuk biraz daha . Sancılarım çıktı nst de ve açılmam 1cm. Bu şekilde seyahat yapmam tehlikemi. Gideceğm yer istnbul yakın ama iki saat kapalı deniz otobüsündr kalmak tehlikeli olur mu???