Kizlar 40+3 haftalik hamileyim nisanim geldi ama suyum daha gelmedi 2cm acilmam var ve sancilarim nstde 80 -100 cikiyor doktor bugun yatis yapalim 6 saat suni sanci verelim dedi ben kabul etmedim cunku o suni sanci ile dogmayada bilirmis ben kendi sancimi beklemek istedim ama gunude geciyor suni sanci sezeryana ceviriyor diyorlar ben istemiyorum fikriniz nedir sizler nasil yaptiniz?