Atikeemre14 sebine12345 korkma canım bızde sendenız 27+4 daha net hareketlerını hıssetmıyorum normal yanı tekmelemesı dısında
dilcey sebine12345 olabilir canım ben 3. çocuğumu 22. haftadan sonra hissettim ilk hamileğinse çok normal
Twin_mother2 sebine12345 Bn 24 te hissetmiştim şuan 31+5 im hala öyle aman aman sert tekmeler hissetmiyorum Dr karın katmanlarin kalın ondan yoksa bebekler çok hareketli dedi
duygu34 sebine12345 canım ben 20. Haftadayım daha yeni hissediyorum. Hiç bir şey olmaz Allah’ın izniyle ilk bebeklerde biraz geç de hissedilebiliyormuş