Kızlar ebebekten bebek arabası aldık gri renkte 22subattaki kraft indiriminden.biraz önce faturası geldi ürün kırmızı yazıyor aradım müşteri hizmetlerini stokta gri yok diyor.neden satıyorsunuz kime sordunuz baska renk araba gönderirken diyorum ses yok iptal edin diyorum kargo sürecinde edemeyiz diyorlar.aynı gün baska sitedede indirim vardı ebebek diye güvendik ordan aldık şimdi fiyatı pahalılastı.siz siz olun ebebeğe güvenmeyin bu kaçıncı kandırmaları.insanları indirim yapıyoruz diye kandırıp mağdur ediyorlar.dikkat edin sizinde başınıza gelmesin.