Selamlar arkadaşlar.
19 haftalığım bugün leke tarzında kanama geldi benden bende devlette vakit kaybetmemek için özel doktora gittim bebeğin eşi rahim ağzını kapatmış dedi. Doktorunla görüşüp takip edilmem gerektiğini söyledi. Böyle durumda olan varmı. Biraz endişeliyim. Yarın bi daha gitçem doktora ama bu gece geçermi bilmem. ### ****