gokalp_019 Kızlar 35 haftalık erkek bebeğe hamileyim son zamanlarda elmacık kemığımde burnumda kahverengi lekeler cıktı sizde de oldu mu nasıl geçıyo neler kullanıyosunuz?
Emine982 gokalp_019 bendede aynı dert var sadece Güneş'e çıkarken güneş kremi sürüyorum azalttı ıyıce çok az kaldı diyebilirim
shrbrk çok diyen var canim. normal ama lekelere karşi mutlaka birseyler suruyorlardir. genelde güneşe cikarken dikkat edin cok cikarmis belli edermis kendini. gunes kremi surun