Merhaba kızlar, biz bugun 11+0 dayız. Doktorum erken detaylı ultrasonla 2li test yaptı, cinsiyeti yuzde 70 kız dedi. Ben sevinçten diğer soruları unuttum, boyu gramı gibi bilgi edinemedim. Verdikleri evraklarda cok sey yazıyo ama olması gereken ne acaba bilmiyorum.