Babydogan Kızlar bu hafta ikili test için gideceğim doktora sabah randevu aldım ama doktorla bi türlü görüşemedim asistanı da bilmiyormuş o yüzden sizin fikrinizi alim istiyorum ikili teste giderken aç karnına tok karnına gitmek fark eder mi?
Sedaaa87 Babydogan hayır hiç farketmiyor. Doktor zaten ultrasonda ense kalınlığı ölçüp muayene ediyor. Sonra kan veriyorsun. Kan sonuçları ile o ölçü birlikte değerlendiriliyor ki ense kalınlığından bile %60 risk olup olmadığı belli oluyor
Kbra181118_ Asrinayaz sadece kan alıp gönderiyorlar. Sonucu 1 hafta sonra geliyor. Beni arayıp çağırmışlardı
Kbra181118_ Bende ikiliyi kaçırmıştım 3lü test yaptırdım. Kan alırken aç olmak şart değilmiş doktor öyle demişti diye hatırlıyorum
Sedaaa87 Asrinayaz yooo benim normal gebelik takibimi yapan doktor yaptı. 1 hafta sonra kan sonuçlarını da telefonda iletti
Kbra181118_ Asrinayaz onu hiç hatırlamıyorum şuan. Yani sağlıklı olduğunu söylemişlerdi. Ben bide yurtdışı Türkiye derken farklı doktorlara çıktım. O yüzden de hatırlamıyorum.
Babydogan Teşekkür ederim kızlar çikolata yiyip gitmeyi düşünüyordum belki kendini gösterir doktor bi cinsiyet tahmini yapar diye 😍 bide neden kan sonuçları bir hafta da çıkıyor çok geç değil mi 😦
Nuraslanklc Babydogan 1 hafta sürmüyor aslında e nabız sisteminden takip edebilirsin bana 10 gün diyorlar en geç 4 5 günde çıkmış oluyor sonuçlar😂
Babydogan Asrinayaz hem ultrasonla hem kandan diye duymuştum o yüzden sordum aç tok fark eder mi diye kan da vereceğim için 🌸
Zade Asrinayaz Hayır canım ikili yarama testi dediğimiz şey bir nevi hormon testi gibi birşey aynı zamanda da ultrasonda bebeğinizin ense kalınlığı ve burun kemiği ekstremite uzunlukları ölçülüyor ve bu iki değer karşılaştırılıyor .. Umarım anlatabilmişimdir :)
Nuraslanklc Babydogan hayır o gibi testlerde açlık tokluk farketmiyor 😆ama hamilesin bence tok ol aç kan verince bayılacak gibi oluyorum
Asrinayaz Zade sağol canm anladım çok heyecanlıyım zaten daha bugün geldim her gün çağırsa giderim bebeğimi görmeye
Zade Asrinayaz Annelik dediğimiz şey herhalde bu :)Böyle can atıyor insan tekrar göreyim de kalp sesini duyayım diye . Rabbim sağ Salim kucağımıza da almayı nasip etsin bebişlerimizi ☺️🤲🏻
Zade Asrinayaz Annelik dediğimiz şey herhalde bu :)Böyle can atıyor insan tekrar göreyim de kalp sesini duyayım diye . Rabbim sağ Salim kucağımıza da almayı nasip etsin bebişlerimizi ☺️🤲🏻