ag1111 valla Canım bende aşırı inanıyorum nazara iyi birşey olunca ödüm patlıyor nazar deyecek diye bilmiyorum engel olamıyorum dua falan okuyorum ama nazar diye bişey var mezarlıkların yarısı nazardan ölenler zaten. Eşimle aram başta o kadar iyiydi ki bana karşı sessiz sakindi hep dediler eşin sakin sakin diye adam ateş oldu resmen şimdi canavar gibi sürekli tartışma sürekli kızıcak yer arıyor o yüzden bu sadece ufak örnek bende aşırı korkarım ama bebeğimi erken söyledim mecburen kuzenim bize erken söyledi diye ona söyle onlar da diğer teyzeme falan derken çoğu öğrenmişti