Cakirhediye 34 sün ve 35 çıkıyorsa bebeğin önden gidiyo tatlım kendini sıkıntıya sokma şuan bile doğsa o kiloyla yaşayabilir bebeğin. Herkesin söylediğine bakma ben şuan 32 haftalığım 1700 ve doktor gayet iyi dedi sana tavsiyem şimdi de doğduktan sonra da kimsenin dediğine bakma insanın psikolojisini bozuyorlar boş konuşuyolar