Hira17 bende aynıyım 9+5 üm bir kaç gündür başladı. Arkadaşların burada yazdıklarını okudum tuzsuz salatalık iyi geliyor demişler yedim gerçekten rahatlatıyor. Birde naneli sakız. Dene canım sende gerçekten çok zor daha yolun başındayız doğum oluncaya kadar devam edecekmiş araştırmalarım sonucu 😒