Benım de tam o haftalarda olmustu hatta yurumekte bile gucluk cekıyordum. Idrar yolu enfeksiyonu olmusum. Ilacla gecti çok sukur. Bir de iki uc gun magnezyum kullanmıştım. Çok hızlı hareket etmeyin, ve bol bol su ııcin tavsiyem. Doktorunuza danısmayı da ihmal etmeyin. Gecmıs olsun 🙏