clmmmmm ya canım bak sen ilk gebe kaldığında herkes duydu söyledik demiştin ozaman da diyecektim ama artık iş işten geçmişti. Bilmiyorum inancını ama pis nefes diye bişey var sen tüp bebeği tutmayıp normal yolla ikiz gebe kaldın değil akraba buraya bile yazma ya insanoğlu bak niyeti kötü olmasa bile nefsi kalabilir. Bşdaha gebe kalırsan 12 hafta geçmeden çevrene duyurma annene bile . Ben gebe kalınca platforma bile pozitif yazmadım çünkü o ay benimle beraber bekleyen bir sürü kadın vardı evet belki kimsenin niyeti kötü değil ama o nazar denen şey bizim elimizde değil ben çok kanımın kaynağı insana maşallah demesem nazarım değiyor