Canımın istediği her şeyi yedim,haftada bir yedim bir şey olmadı gibisi biraz fazla sanki,tabiki şu aşamada bir şey olmaz ama uzun vadeli zararlarını düşünmelisiniz.bebeğin ileriki hayatında alerjen bi bünyeye sahip olması veya obezite riskini artırmak gibi.elbette canı çok çekildiğinde yenmeli,tamamen sağlıklı beslenemeyiz can bu istiyor ama abartıp çok da rahat davranmaya gerek yok diye düşünüyorum nacizane.