KbraTarhan Merhaba güzel anneler 😊 benim sürekli yatmam gerekiyor 20+3üz yavaş yavaş kıyafet alışverişlerine başladım dışarı çıkıp bakamadığım için hep internet üzerinden alıyorum bana önerebileceğiniz güzel siteler var mı 👼🏻
zlemAtAcar KbraTarhan Anneler 32. Haftadayım. Artık son siparişleri alıyorum 🤗 Dilerseniz beğendiğiniz birşey olursa yardımcı olurum . İnstagram 👉🏻 gokyuzu_design_
Bsnrck KbraTarhan. Bende instagramdan bikac sayfa takip ediyorum ugurlubebek podyumbebe bebecimo güzel uygun ve kaliteli şeyler var 😀 bakmanızı tavsiye ederim
Nero KbraTarhan instagramda ugurlubebek var mutlka bak hem uygun hemde süper ürünler geliyor denedim öneriyorum👍🏻
alaBkmaz Civilim den aldım ben herşeyini çok kaliteli. En son dilebaby diye bi site buldum herşey baya ucuzdu ordan da 4 takım sipariş ettim daha gelmedi kargom kalitelidir diye umut ediyorum instagram sayfalarıda var.
KbraTarhan alaBkmaz civilimden çıtçıtlı badi siparişi vericem de 0 1 3 ayları ayrı olarak var siz kaç aylığını sipariş verdiniz 0 çok küçük olur mu
KbraTarhan Bsnrck evet uğurlubebek çok güzel ordan sipariş verdim gerçekten de çok güzel geldi fiyatlarıda çok iyi diğer söylediklerinizde bakıcam teşekkürler 😘
KbraTarhan Nero aynen bende takip ediyorum sipariş verdim geldi gerçekten fiyatına göre çok güzel teşekkürler 😘
gulsahyazoglucan İnstagramdan o kadar sayfa ismi verilmiş madem taha_battaniye bi göz atın derim kendi sayfam ☺
KbraTarhan Anneler birde sizce 0-3 aylık kıyafet ne kadar alınmalı ve pijama tarzında mı olmalı 2 ay kadar giyebiliyorlarmış sanırım
alaBkmaz Karışık aldım ben hep canım . 0 aylık demek yenidoğan demek fazla alma 0 aylıktan çünkü ilk doğduğunda zıbın daha iyi oluyor
BusRAmazan minico die bi site war bide oraya bakabilirsin cnm. kıyafet almadim ama besikle yataqini aldım çok qsel qeldi