Nurrrrr Nurkyn Normal canım benim ilk gebeliğim 25 den sonra kendini hafif hafif göstermeye başladı 7.aydan sonra birazcık daha belli oldu 😘
Iremgokce belismomy ben 19 oldum karnım hala farkedil iyo moralimi bozuyokar bebek iyimi diye bugün gittim yine sordum dokrtoruna bebekte kilosuda boyuda gayet iyi bu tamamen annenin bünyesi dedi
Buseecrin belismomy canım ben 8 aylık hamileyim göbeğim anca anca belli oldu😊 herkesin vücut yapısı bir değil ki
Deletedmom0333 belismomy benımde karnım cok buyudu 38 haftalıgım ıc karnım dar oldıgu ıcın oyle buyumus sana tavsıyem karnını bol bol nemlendir cunku ıc karnı ufak olup karnı cok buyuyen kısılerın çatlaklarıda çok oluyor 😑
minikkurabiyem2019 belismomy ee yani canım skılıyor hegün esime soruyorum biraz büyümüş mü karnım diye adam usandı hamilelik psikolijisi 😁 ama iste bebek büyümüyormu besleyemiyormuyum düşğncesi sarıyor beni napim
Masalseyhan belismomy canım o bebekle alakali degil ki. Karnin ici darsa göbek cikar eger geniş ise ilerleyen zamanlarda bebek daha buyudukce cikar😊
Nurrrrr belismomy Canım ilk bebeğin kaç yaşında ? Bende 2.gebeliğimi yaşıyorum şuan benimde cok hafif var ama bu bence doğumdan kalan göbeğimiz olabilir mesela sabahları göbeğim hiç yok nedense akşamları şişiyor 🤷♀️😆😆