Kızlar burdan fikir alarak bi instagram sayfasına güvendim ve oğluma 10lu hastane çıkışı yaptırdım. Sayfanın adı lohusa_takımları. Alt üst takımın üst parçası yırtık geldi. Ben siparişi verene kadar mesajlarıma anında cevap veren gayet güzel ilgilenen kişiler bi anda yok oldu. Sorunumu söyledim ve kusura bakmayın dikiş hatası yapmışız dediler sadece. Hiçbir çözüm yok. Şu an mesajlarıma cevap bile vermiyorlar. Sakın güvenip yaptırmayın. Instagram sayfalarından da yaptıranlar özellikle sorsun bi sorun olursa nasıl bir çözüme gidiyorsunuz diye. Zaten 10lu sette 2 kıyafet var biri kullanılamaz halde, gerçekten üzgünüm.