Haticengin17 sgk ile görüşmeniz gerekiyor doğum öncesi-sonrası raporunuz gözükmüyorsa rapor aldığınız hastane belki sgk ya girmemiştir. Emzirme ödeneğini hastaneden yazcaklar verdikleri doğum raporlarıylada başvuru yapcaksınız sosyal politikalar derneğine yardım için.