Merhaba arkadaslar. 8 haftalik hamileyim ve bebegin kalp atışını duyamadık. Bebek olusmus ama kalp atisi yok. Doktor 9. Haftada tekrar gel dedi eger yine duyulmazsa gebeligi sonlandirmamiz gerekir dedi. Cok korkuyorumm. Bebegin kalp atisini bu haftada duyamayan ama su an saglikli bir gebelik yasayan var mi