Selamunaleykum kızlar yeni katıldım şuan 29+1 deyiz, Antalyada yaşıyorum devlet hastanesine gidiyorum doktorumdan cok memnunum yalnız bazı sebeplerden ötürü özelde doğum yapmam gerekiyor. Yeşil kartımız var bu sadece devlet hastanelerinde geçerli özelde geçmiyor. Burada yaşayan veya bilgisi olan varsa özelde sigortasız uygun bir hastane arıyorum yardımcı olacak var mı?