Merhaba arkadaşlar benim bir sıkıntım var daha doğrusu sıkıntı mı degilmi yada benmi takıyorum bilmiyorum bebegimin hareketleri bacaklarından ziyada ellerinde hissediyorum tekmelerini falan sizdede öylemi bacaklarini neden hissetmiyorum bugün detaylı ultrasondan baktık gelişimi normal dedi sizlerde durum nedir acaba