Simos44 gittim canım acile hiçbir şey yapamam dedi parol serum taktı gönderdi hiç fayda etmedi gün içinde turşu suyu nane limon ıhlamur içiyorum fayda etmedi bugün 5 gun hala kendime gelemedim yatıp dinlenemiyorum da kayınvalide de hasta bugün oda gitti akciğerleri enfeksiyon kapmis oda herseyi benden bekliyor hersey burnumdan geldi doğru düzgün yemek bile yemiyorum sinirden herseyi bana yaptırıyor güya bayram ama benim için bayram mi eziyet mi acaba