Öglenden beri karnım çok sert ve sanki biri yukardan aşağı doğru itip bastırıyor gibi altan da cok ağır olmuş arara ağrım da oluyor normal mi yoksa hastaneye gideyim mi yürümekte zorluk çekiyorum Biri midemin üzerinden karnımı aşağı itiyor gibi bi baskı var karnıma ağrılar giriyor