yagmuruysalll 6.haftamdayım mide bulantım aşırı derecede ve midemde şişkinlik var.Sizde de mide bulantısı oluyor mu ve nasıl geçti ?
esbil-34 yagmuruysalll ben 13. haftadayım hala midem bulanıyor sen daha çok başındasın allah yardımcın olsun
esbil-34 yagmuruysalll prılam diye bi ilaç var doktor tavsiyesiyle kullandım hamilelere özel mide bulantı ilacı o beni biraz idare etti
Babydogan Ahh zencefil limon çayları içtim zofren kullandım hiç işe yaramadı bi çözüm bulamadım mide bulantısına bu mesajı yazarken bile çekiyorum 12 haftalığız hala devam ☹️