Ben 2 yıl uğraştım. 1 yıl bitkisel şeylerle. 2.yıl ilaçlar iğneler aşılama her şeyi denedim. En sonunda glifor kullanıp 9 kilo verdim. O sırada doktor değiştirmişti. Bana klomen yerine femara diye bir ilaç verdi ve çatlatma iğnesi oldu tabi devamında Pkolularda işe yarıyormuş. Tabi benim hiç ümidim yok benim artık çocuğum olmayacak havasındayım tüp bebek yaptır cam ama yine olmazsa naparım diye düşünüyordum. Hamile kalmışım 😊 bence doktorlardan her pkolu femara istemeli. Rahmi besliyormuş klomen gibi değil yani. Biraz karışık oldu ama kusura bakmayın 😊