Kızlar doktora gittim dedi gebelerde olur yediğin birşey dokunmuştur,bugün ishal önleyici şeyler ye yarına düzelmezse mutlaka dahiliye Doktoru görsün gaita ver.Bebeğe baktı suyuna baktı bugün tam 24+1 olmuşuz 705 gr herşeyi yolunda ama sen bol su tüket Dedi eve geldim ama çok halsizim iştahsızım inşallah atlatırım 😞