Merhaba değerli anneler 6 haftalık hamileyim. Geçen pazartesi ve cumartesi günü kahverengi akıntım oldu. Pazar günü doktora gittim. Herhangi bir bakteri yara vs yokmuş rahim ağzında. Progestan diye bir ilaç verdi. Aynı akşam biraz daha boz yani gri gibi bir renk geldi. Pazartesi ilacı kullanmaya başladım. Ve bugünde biraz geldi. Bu durumda olan bana yardımcı olabilecek var mı 😊