merhaba hamişler
öğrendim ki doktorum önmüzdeki haftadan itibaren yokmuş izne çıkıyormuş.38. haftama girdim dün rutin kontroller için nst vs. bir doktora devam etmem gerekiyor her hafta malum.Bundan sonra hangi doktor beni kabul eder bakmak istemiyormuş doktorlar diye duydum.Siz ne tavsiye edersiniz.Yardım ederseniz çok sevinirim:(