Merhaba arkadaşlar, eşimin doğuma girmesini istiyorum Medical Park Pendik hastanesine gidiyorum ama doktorum sağlık bakanlığı artık onay vermiyor o yüzden babaları alamıyoruz dediler. Sizlerinde hastanelerinde böyle bir durum var mı ? Yada girmek isteyipte bu sebeple eşi giremeyen ? Spinal sezeryan olacağım bu arada