Yesimeliz Kizlar biz simdi kacinci aydayiz ben 24+2 yim bugun. 7. Ay nezaman basliyor acaba bilen varmi? Bundan sonraki aylarin su gibi gecmesini diliyorum hepimize cunki ben artik koltukta oturamiyorum ikiye katlanamaz oldum siz ne durumdasiniz? 🙄
Slinn Yesimeliz aynıyız😄rahat rahat yatmayı özledim panda gibi yuvarlanmak çok sıkıcı😂😂gebelik takibim diye bi program daha var bende o 24. Haftadan itibaren 7. Aya girdiniz diyor ama hesabıma göre 6 ay oldu bende bilemiyorum 🤷🏼♀️
Nur___ Yesimeliz cnm daha 5 ay 27 günlüksün yani üç gün sonra 6.ayın bitmiş 7.aya girmiş olacaksın 😙🌸
Yesimeliz Slinn bende sasirdim burda 2. Trimestr devam ediyo kuzum. Biz nezaman 7 ye giricez vallahi gunler gecmiyo 😏 sicaklarda buyumek zor
Slinn Yesimeliz günler geçmiyor sıcak bunaltıyor. Doğum hikayelerini okudukça acaba bende o günleri görür müyüm düşünceleri alıyor insanı. Şikayet ettikçe de üzülüyorum aslında en güzel günlerimiz ama gerçekten zor ya nefesim daralıyor son zamanlar daha da zor olucak su gibi geçer inşallah🥰
Dorukunannesi95 https://www.google.com/search?q=gebelik+ayı+hesaplama&client=ms-android-samsung-gj-rev1&source=android-browser&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjZ3PCF7e7jAhXB0qYKHdQEDhUQ_AUoAXoECA4QAQ&biw=412&bih=678&dpr=1.75#imgrc=mqwsx7p2S_pG5M
Nur___ Yesimeliz ben hesap yapmıyorum şekerim belli kural kaide var bu konuda ben en doğrusunu yazıyorum buraya tüm dünyada kabul görüyor 🌸 resim yükleyemiyprum yoksa atardım
Yesimeliz Slinn kesinlikle nefes daralmasi bende de var. Normalde üsürüm ben. Suan klima 24 saat acik önunde yatip kalkiyorum. Ve bugun farkettim goguslerime dokundum ates gibi yaniyorlar.