Annee2 Kızlar 35 haftalık hamileyim bugün kontrolde bpd 4 hafta öndeydi doktorum herhangi bir problem olmadığını gayet sağlıklı olduğunu söyledi ama ben tedirginim var mı bu durumla karşılaşan ?
Askkokuluyavrum Annee2 bende ayni sorundan muzdaribim doktoruma göre 3 radyoloji doktoruna göre 6 hafta önde 😬 bütün herşeyi normal çıkıyor fakat haftası ileri de sezeryan olacaksın dediler 🤦🏽♀️
Annee2 nazende canım benim de ikiydi 3 hafta önceki kontrolümde bugün 4 oldu makat geliş olduğu için de öyle çıkabiliyor merak etme bir sıkıntısı yok dedi ama içim halâ rahat değil
nazende Annee2 yaa benim de makat geliş hala, aradaki fark bir haftaya düşmüş. Senin de kapanır inşallah fark canım doktor sıkıntı yok diyorsa rahat ol, ama kafanı çok kurcalarsa başka dr'dan da görüş al.
Annee2 nazende canım doktorun makat geliş hakkında bişey söyledi mi internette birkaç doktorun sitesinde bunun bebekteki anormallikten kaynaklı olabileceği yazıyor
nazende Annee2 hiç bir şey demedi canım o konuyla ilgili, sadece dönmezse sezeryan dedi. Benim önceki hafta başı aşağıdaydı ama dönmüş işte, ondan önce de oldu aynısı. Benim de aklıma geliyor bir sorun mu var acaba diye ama yoktur inşallah.
Annee2 nazende bugün bir perinatoloğa gittim bende tekrar muayene etti ama bebekte hiçbir problem yok dedi benim tek endişem acaba ultrasonda görünmeyip sonrasında karşıma çıkacak bişey olur mu diye canım
nazende Annee2 son adet tarihine göre 36+3 şuan. Ama doktorum en başından beri bana yeni sat belirledi ona göre devam ettik. Ona göre ise 34+3.
Annee2 nazende canım tam olarak kaçta döndü yani seninki benim bugün tam 35+6 dün gittiğimde tersti ama hissediyorum halâ ters ve ilk gebeliğin mi
nazende Annee2 evet ilk gebeliğim, en son doktora gittiğimden iki hafta öncesi baş aşağıydı, yani 32 fln. ondan önce de oldu bi aşağıda bi yukarıda. Şimdi de dönmeye çalışıyor ama anlayamıyorum neresinin nerde olduğunu.
Annee2 nazende ben neresi nerede artık ezberledim ayaklarını toplamış kafasına poposu da tam aşağıda iki büklüm bir vaziyette senin anlayacağın ☺️
nazende espalp 32+4 erken ama. O haftada benim baş gelişti, sonra dönmüş makat geliş olmuş. Şuan 35+2 ve hala ters.