Dün çatı muayenesi olduğumu yazmıştım. Ve Ara ara kahvemsi sümüksü şeklinde akıntım var demiştim muayeneden önce sapasağlamdım ama gecedendir alt taraflarda yani vajinada adet ağrısına benzer ağrı oluyo gidip geliyor ağrı sürekli kendimi muayene sırasında çok kasmıştım.acaba sancı mı bu ağrılar ?? Yani karnımda değil altta sancı var. Bu doğum sancıları mi sizce ??